Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2013 02:48 - Първи пост в блога?
Автор: sader Категория: Забавление   
Прочетен: 482 Коментари: 0 Гласове:
1



Изглежда във въпросният първи пост (тва въобще пост ли му се вика...) , ще трябва да пообесня какво точно смятам да качвам тук , защо въобще си въобразявам че някой ще го прочете , та и дори по-деликатни въпроси като - как предпочитам шопската салата....

Аз съм Петър .... Дотук! Нека ви разкажа за това което има значение.

Аз съм студент на 20 год от средностатистическо семейство , да дочно така "средностатитическо" означава приятни моменти в сферата на градския транспорт минимум два пъти дневно само и само да се добера до ВУЗ-а , както и ниска конкурентоспособност сред девойките. Ехх.. ако бюджета ми позволяваше един от онези класически голфове по които всички мацки си падат.... със сполери и много стикери....Да не се оплесваме. Следвам електроника в технически университет Пловдив и много от интересите ми се въртят около въпросната специалност. Също така използвам това за да оправдая пълните с правописни грешки драсканици които смятам да публикувам , защото за 12-те годинки училище като че ли правописа си ми остана болно място , добре де гнойна язва е доста по-близко. 

Засега съм написал няколко забавни статийки , които някои от приятелите ми харесаха. Винаги ми е било приятно да разсмивам хората , и кратките ми хумуристични текстчета успяват да разсмеят повечето си читатели.Точно тях смятам да публикувам отвреме навреме тук , както и някой странични "творби".

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sader
Категория: Забавление
Прочетен: 8031
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930